Is de nieuwe iOS 7.1.2 software update veilig?

Heb gehoord dat de nieuwe software update iOS 7.1.2 bij vele vastliep en er nogal wat problemen waren. Kan ik dit zonder enkel probleem downloaden op mijn iphone 5s?

Toegevoegd na 48 seconden:
Dus gewoon wifi aan en downloaden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb hem al een tijdje op mijn ipad 2 en nooit problemen gehad. En de nieuwste software updates zijn meestal vooral voor de nieuwste iPhones/ipads/iPods-touch aangezien de iPhone 5s nog nieuw is zal het waarschijnlijk gewoon goed werken en niet vastlopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij mij (4s) liep hij vast. daarna nog een keer geprobeerd toen deed hij het.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je dit gedaan door gewoon je wifi aan te zetten of heb je hem gekoppeld aan itunes? En waren na de upgrade je gegevens weg? Bij vele waren hun gegevens (telefoonnummers, foto's etc) allemaal weg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon wifi niks kwijt