Zijn er grote verschillen tussen de Galaxy s4 en Galaxy s5 ?

Ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen aan het eind van september, maar nu zit ik in een klein crisisje... Ik wil sowieso de S4 of S5, maar weet geen grote verschillen of dingen die beter zijn op de ene als op de andere. Kan iemand mij helpen?

Ps. Je mag ook een ander toestel voorstellen behalve de S4 en S5.
Pps. Ik wil sowieso een Samsung toestel dus je hoeft niet aan te komen met Huawei, Sony, Apple etc etc

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo AllStarForLife,
Ik heb zelf een Samsung Galaxy S3 en die vind ik persoonlijk de beste. Het verschil tussen de S4 en de S5 is vooral de snelheid, de grote en natuurlijk het grootste verschil de prijs. Ik heb de S3 gekocht omdat die niet zo heel duur was in vergelijking met de S4 of de S5.
Groeten Amy Pittillion

Antwoorden (2)

Belangrijkste features van de s5 zijn:
-vingerafdrukherkenning op de homeknop (handig voor het bevestigen van betalingen, en als vergrendeling, etc.)
-hartslagmeter op de achterkant (tja, beetje overbodig lijkt me)
-waterdicht (sommige s4-toestellen waren dat ook)
Scherm is helderder
Batterijduur verlengd

Daarnaast zijn nogal wat kleinere verbeteringen. Als je je goed wilt verdiepen in de verschillende telefoons, zou ik als ik jou was de reviews van Tweakers bekijken:

http://tweakers.net/reviews/3446/galaxy-s5-samsung-telefoon-volgens-het-boekje.html

Dit is overigens ook mijn bron.

Toegevoegd na 13 uur:
Processorverbeteringen vergeten, zoals het antwoord hieronder.
De telefoon is dus ook een stukje sneller!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo AllStarForLife,
Ik heb zelf een Samsung Galaxy S3 en die vind ik persoonlijk de beste. Het verschil tussen de S4 en de S5 is vooral de snelheid, de grote en natuurlijk het grootste verschil de prijs. Ik heb de S3 gekocht omdat die niet zo heel duur was in vergelijking met de S4 of de S5.
Groeten Amy Pittillion