Mijn mobiel verstuurd whatsapp berichten onwijs traag. Hoe maak ik dit sneller?

Als ik een bericht heb verstuurd, staat er heel lang zo'n irritant klokje bij. Het gaat hier om een HTC One.

Toegevoegd na 13 minuten:
Oeps,ik bedoelde de HTC desire C. Geen HTC one

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
neem een betere internet abbo

Het beste antwoord

het kan ook aan je mobiel liggen maar natuurlijk ook aan de wifi
controleer je wifi goed voor dat je iets stuurt en ga eens nadenken over een nieuwe mobiel
Groeten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
idd. Als andere mensen met een andere mobiel bij jou op de wifi er geen last van hebben, dan ligt het aan de telefoon. Is ie ook zo traag op 3g/4g? Misschien een factor reset uitvoeren, dat wil nog wel eens helpen. Wel een backup maken dan van je gegevens.

Andere antwoorden (3)

Hallo, dat kan aan het WiFi liggen, of dat je heel veel bestanden in je mobiel hebt staan, groetjes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De WiFi hier werkt gewoon prima en er zit bijna niks op mijn mobiel. Ik heb heel veel apps verwijderd om hem wat sneller te maken, zonder resultaat...
Het kan liggen aan dat je veel apps op je telefoon hebt en dan moet je apps verwijderen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja of je verstuurd 10k plus berichten in ene x dat kan ook wel is moeilijk op je maag vallen