Hoe kan ik smsjes van Nokia 6230i overzetten naar Samsung Galaxy Ace?

Ik heb mijn Samsung Galaxy Ace moeten opsturen voor reparatie. En toen heb ik tijdelijk een andere telefoon moeten gebruiken. Dat was de Nokia 6230i. Nu wil ik alleen de smsjes van die Nokia terug overzetten naar de Samsung Galaxy Ace. Weet iemand hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja het kost alleen wel geld. Pak je telefoon waar je smsjes op staan doe een andere sim kaart in je nieuwe telefoon en verstuur alle belangrijke smsjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is worden alle binnenkomende SMS'jes automatisch op de SIM-kaart opgeslagen. Zodra je de SIM-kaart van de Nokia naar de Samsung overzet, zullen de berichten in je Inbox verschijnen. De verzonden berichten kunnen helaas niet worden opgeslagen op de SIM-kaart; deze worden opgeslagen in het geheugen van de telefoon.