waarom zijn iphones op de ene website veel duurder dan op de andere website terwijl allebeide iphones precies hetzelfde en nieuw zijn?

op de ene website is de iphone 5c bijv. 598 euro en op de andere website 449 euro

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is niet raar, zie mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, concurrentie...

Antwoorden (1)

Dit kan meerdere oorzaken hebben.
Als jij vanuit huis verkoopt, heb je geen extra lasten voor huur/opslag dus kun je een product goedkoper verkopen.
Maar als jij je spullen ergens moet opslaan en dus huur betaald, dan zul je die kosten moeten terugverdienen.
Het kan ook zijn dat je je spullen elders inkoopt en de transportprijs meeberekend in de verkoop prijs.
Je verkoopprijs is dus geheel afhankelijk van een hoop op zichzelf staande kosten.