Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een samsung soul.. telefoon. Met opnemen ga ik vaak over de knop weigeren heen, kan ik dit veranderen?

Met openschuiven ga ik 9 van de 10 keer met mijn duim over de knop Weigeren , zodat de gene die mij belt de voicemail krijgt en ik weer kan terugbellen... kost kapitalen zo.
De toets gevoeligheid staat al op minimaal... is er nog een andere optie misschien.

P.s het was nooit zo totdat hij op fabrieks instellingen terug moest worden gezet..

Toegevoegd na 1 minuut:
oja sinds hij op fabriekinstellingen staat zijn mijn verzonden berichtjes ook compleet verdwenen, die slaat hij niet meer op... heel raar.
Weet iemand waar die blijven dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
654

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het je om de centen te doen is zou ik het apparaat vervangen door een goedkope maar praktische telefoon bij bijvoorbeeld de kijkshop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je hem terug hebt gezet naar fabriksinstellingen zijn al je berichtje en email of sms die je in het toestel zelf bewaard hebt weg zet dus in elk geval je telefoonnumemr altijd op de sim
wellicht kun je met een optie in het instellen menu een ander thema kiezen ?
of iets uitschakelen wat betreft weigeren aanemen telefoontje het is even prutsen maar je vindt het vast wel
(Lees meer...)
capthavoc
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding