mijn iphone 4 is gevallen, hierdoor valt de batterij steeds uit en kan ik het geluid regelen door op het beeldscherm te drukken. hoe zou dit komen?

Ik heb een Iphone 4, ik heb hem een keer laten vallen. hierdor viel opeens de batterij uit, en kon ook niet meer aan via de oplader. ik heb ervoor gekozen om de batterij te vervangen. dit werkte wel en mijn iphone deed het weer prima. en paar weken later zonder dat er iets gebeurd is, kan ik mijn geluid niet meer aan/uit zetten door middel van het knopje, deze reageerd niet meer. maar als ik een beetje kracht op het scherm zet begint het geluid opeens wel heel snel achter elkaar aan/uit/aan/uit enz. te gaan. een maand later, zonder hem één keer te hebben laten vallen valt hij opeens weer uit. en ik heb geen idee hoe dit komt. heeft één van jullie hier een conclusie voor? en hoe zou ik dit kunnen oplossen? laten repareren of een nieuwe kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Helaas is er dan geen andere optie dan een nieuwe telefoon halen of naar een reparatie bedrijf te gaan.
Had het 4 weken geleden ook, ben naar reparatie kantoor gegaan, die konden hem niet meer maken...
Heb toen een nieuwe gekocht.

Als je een abonnement hebt bij een provider zoals vodafone of kpn, kan je naar de winkel gaan en krijg je waarschijnlijk een nieuwe telefoon.
Succes!