iphone 4 kan niet bellen of gebeld worden ???

mijn iphone 4 wil niet meer bellen als ik iemand bel hang ie vanzelf op
en als ik gebeld word hoor ik diegene niet en hij mij niet en met oordopjes geprobeerd te bellen lukt ook niet hij is ooit hard gevallen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staat je toestel niet in de flightmodus (te zien aan een vliegtuigje in de bovenbalk - waar ook je accu en provider staat? En is je simkaart niet geblokkeerd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee vliegtuig modes staat niet aan en mijn simkaart is niet geblokt

Antwoorden (2)

Opnieuw opstarten? Resetten? Als dit allemaal niet werkt zit er helaas niets anders op dan de telefoon op te sturen om hem te laten repareren er kan iets (door de val) kapot zijn. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je al geprobeerd om je telefoon opnieuw te starten? En als dat niet werkt eventueel de nieuwste update te downloaden.