Op welke site kan ik een tjechische simkaart kopen, waarmee ik een maand kan internetten?

Ik ga binnenkort 3 weken naar tjechie. Ik heb een apparaatje gekocht waarin je een simkaart kan doen. het apparaat gebruikt dat de 3g van de simkaart om een wifihotspot te maken. Nu is tjechie een heel goedkoop land, dus dacht ik dat het ook heel goedkoop is om een maand internet te kopen, 1 gb het liefst. Maar ik kan niet vinden waar ik er een kan bestellen op internet. Ik doe het het liefst niet in tjechie zelf, want daar spreken ze vaak geen woord engels.
Weet iemand zo'n site? Ik wil 1gb internet voor 1 maand in tjechie hebben, en daarna niet meer geboden zijn. Dus niet een abbo oid.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K

Het beste antwoord

Koop een kaartje als je daar bent, dit is het goedkoopst.
Doe ik ook qltijd in Zweden, tegenwoordig waardeer ik di kaart alleen nog maar op met 10gb, kost iets van €30.
Prijzen kunnen afwijken.
In Nederland kun jr geen buitenlandsebkaarten kopen.
Pas erop dat je geen simlock hebt.
Mijn dongle is ingrbouwd in mijn lwptop dus heb ik hier geen last van.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan maar de extra moeite, zoek van te voren de wiorden simkaart, prepaid, internet, 3g ff op

Andere antwoorden (1)

Bij T-mobile kan je mobiel internet Europa kopen of een Travel en Surf voor tijdelijk internet.