Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik 3G aan op de wolfgang AT-AS45D1?

Ik wil graag de 3G aanzetten op mijn Wolfgangs maar weet niet hoe, kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
621

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Open de instellingen. Onder het kopje "Draadloos en netwerken" tik je op "Mobiele netwerken". Tik nu op "Gegevenstoegang aan" om 3G uit te schakelen. Een andere mogelijkheid is dat je de notificatiebalk naar beneden trekt en daar op het juiste icoontje tikt, maar ik weet zo niet of Wolfgang een grafische schil over Android heen gelegd heeft waardoor je in de notificatiebalk misschien andere dingen te zien krijgt dan ik.

Toegevoegd na 58 seconden:
Tip voor een eventuele volgende keer dat je ergens tegenaan loopt. Aangezien Wolfgang gebruik maakt van Android, zou je kunnen googlen naar hoe je iets moet doen op Android in plaats van op een Wolfgangtoestel.

Toegevoegd na 9 minuten:
"om 3G uit te schakelen"

Andersom dus; om 3G aan te schakelen... Maar goed, het is een vinkje. Met herhaald tikken kun je het mobiele dataverkeer dus zowel aan- als uitschakelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding