kan een telefoon minder presteren door te vallen?

Mijn telefoon viel van de trap kan hij daardoor minder presteren? Verder mankeert er niks aan de telefoon

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het ligt er natuurlijk aan welke telefoon je hebt (althans, wel een beetje), hoe de telefoon valt (met het beeldscherm naar beneden, op de zijkant etc) en vanaf welke hoogte. Het is natuurlijk niet optimaal als een telefoon valt, maar als je aangeeft dat er niks aan mankeert dan hoeft er geen probleem te zijn. *Zelf ook ervaren in het laten vallen van de telefoon, met uitzondering van een paar krasjes niks aan de hand*
Het is dus lastig te zeggen of dit ernstige gevolgen heeft, als er nu nog niks aan de hand is , is dat ook nog niet helemaal een garantie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij kan zeker minder presteren, want onderdelen in de telefoon kunnen beschadigen.