Met welke telefoon is mijn Wolfgang AT-AS45IPS te vergelijken kwa afmetingen?

Het is een mobieltje van de Aldi, en de hoesjes die beschikbaar zijn zijn heel beperkt. Dus ik dacht; als ik van een mobieltje weet die kwa afmetingen (bijna) hetzelfde is kan ik proberen een hoesje van dat mobieltje te kopen.

Volgens de consumentenbond zijn de afmetingen van de wolfgang (13,1 x 6,7 cm, 1 cm dik)

Dusss weet iemand het?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Een HTC One komt aardig in de buurt denk ik met 13,7 x 6,82 x 0,9 cm
Qua dikte wijk het iets af. Maar het is een beetje de grootte waar je aan kunt denken...