is er een android app die kcal , vetten en eiwitten bij kan houden per dag?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja, dat kan bijvoorbeeld via Fatsecret of My Fitness Pal.
Wel goed controleren, soms kloppen de waardes niet of is de portiegrootte vreemd.

Toegevoegd na 33 seconden:
Een keukenweegschaal is ook wel handig om te gebruiken.
9 jaar geleden
De app mijn eetmeter van het voedingscentrum houdt kcal vet verzadigd vet koolhydraten eiwit en vezels bij in een kleurengrafiek. Het wordt al snel een sport om de rode cijfers groen te krijgen, is mijn ervaring :)