E-mail instellen lukt niet?

Ik heb een blackberry curve 8520, maar als ik mijn e-mail wil instellen staat dat er al een account is gemaakt op mijn imeinummer. Dat is onmogelijk aangezien ik het toestel nieuw heb gekocht. Tips suggesties?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Terug naar de winkel, niet ondenkbeeldig dat je een apparaat hebt gekregen wat al eerder is verkocht en terug gebracht. Ze verpakken het opnieuw en hop in de verkoop. Je niet laten afschepen, ze lossen het maar op. of geven een nieuwe.

Toegevoegd na 4 minuten:
Over dit onderwerp zijn vele voorbeelden te vinden via Google, en ook Radar en Kassa hebben er aandacht aan besteed een paar jaar terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de tip, had hier nog niet eerder van gehoord!