Wat is een goed alternatief voor iTube?

Ik zoek dus een alternatief voor iTube (muziek luisteren zonder wifi).
Ook wil ik tijdens het muziek luisteren, iets anders kunnen doen met mijn telefoon (dus niet dat ik de heletijd bij die app moet blijven voor de muziek).
Voor de rest hoop ik dat er een alternatief is die ongeveer hetzelfde is als iTube, dat zou het iets makkelijker maken!

Toegevoegd na 24 minuten:
Waarom geen iTube meer?
De laatste tijd moet ik ofwel een hele tijd wachten tot de muziek komt, komt ie gewoon helemaal niet meer of "valt" de app "uit". Nou weet ik niet of dit door de app komt of door mijn telefoon, maar het irriteerd me echt verschrikkelijk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoezo niet gewoon iTube?

Het beste antwoord

spotify zou goed kunnen met een gratis account

(helemaal naar beneden scrollen op pagina)