Waarom geeft Itunes het verkeerde emailadres aan?

Ik heb twee dagen geleden het emailadres van mijn iTunes ID gewijzigd, maar zodra mijn telefoon een update moet doen van de apps, dan geeft hij mijn oude mailadres aan. Terwijl als ik apps koop, dan geeft tie wel het goede mailadres.

Ik heb mijn telefoon al aan ITunes gekoppeld, telefoon aan en uit gezet, uitgelogd en opnieuw ingelogd met mijn ITunes ID... maar niets helpt.

Wie weet de oplossing?

Weet jij het antwoord?

/2500

iTunes geeft gewoon het correcte mailadres aan. Je hebt die apps gekocht met je oude iTunes account, met je emailadres wijzigen heb je eigenlijk een nieuw account aangemaakt. De oude apps die je wilt updaten staan dus gekoppeld aan het oude emailadres, om deze aan het nieuwe maildadres te krijgen moet je de app verwijderen, en vervolgens opnieuw installeren met je nieuwe account.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100