Hoe kan ik mijn contacten opslaan op mijn sim inplaats op mijn mobiel? Ik heb een samsung galaxy y

Hallo, ik heb een veel contacten opgeslagen naar mijn mobieltje. Maar wat als ik dadelijk een andere krijg ? kunnen jullie mij helpen ??
Alvast bedankt

Toegevoegd na 1 minuut:
p.s het overzetten van die contacten van mijn mobiel naar mijn simkaart
Bedankt !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
12.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan heel gemakkelijk!
Ga naar contacten,
Druk op menu ( naast de home button die gwn al op je mobiel zit)
Dan importeren/exporteren,
En dan zie je het wel!
Ik hoop dat het nu lukt en vergeet niet een like te geven plz haha!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel ! maar waar zit inporteren en exporteren ?

Antwoorden (1)

Ik heb destijds een G-mail account aangemaakt.
Hier al mijn contacten in opgeslagen + bewerkt.

Als je dan vervolgens op je mobiel een nieuw (email) account toevoegt, kun je ervoor kiezen om je contacten te synchroniseren. Hierdoor heb je overal, op elk mobiel, je contacten bij de hand.