Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik met mijn mobiele telefoon een sms sturen naar Spanje?

Wat moet je vóór het nummer intoetsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

het kengetal van spanje is 0034. Als je naar een nederlands nummer in spanje sms't dan alleen 00346(hierna gsmnummer)

Toegevoegd na 1 minuut:
fout, sorry, alleen het ned. nummer zonder landnummer als je een ned. gsm sms't
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij is mobiel bellen +34 is, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat licht er aan wil je naar een nederlands nummer of een Spaans nummer sms sturen. Derlands nummer gewoon nummer spaans 0034 geen nul en dan nummer
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Als het een nederlands mobiel nummer is moet je gewoon het normale 06 nummer intoetsen wat je altijd gebruikt. Pas als er een spaanse sim kaart inzit moet je het spaanse landnummer ervoor zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stel een iets duidelijkere vraag...
maar als je consequent altijd het landen nummer voor het telefoon nummer zet 00316xxxxx zal je altijd de juiste persoon smsen ook als je dus van simkaart switched,
anders kan het dus voorkomen dat je iemand anders met zelfde nummer sms't
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
0034 + nummer. Spaanse (mobiele) nummers beginnen nooit met een 0, dus gebruik het hele nummer.

Als je wilt weten of je überhaubt een landnummer moet gebruiken, stel jezelf dan de vraag: In welk land zit de provider? Steek je een spaanse simkaart in je mobiel, dan moet je naar Spanje bellen, is het een nederlands nummer, dan naar Nederland. Vanuit hetzelfde land hoef je dan uiteraard geen landnummer ervoor te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding