Wat kan ik meer of minder met een iPhone 5 USA model?

Voor een leuke prijs kan ik een witte iPhone 5 USA model kopen. De telefoon wil ik gewoon in Nederland gebruiken. Zijn er dan nog dingen die ik niet kan gebruiken omdat het een USA model is?

Mvg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee, een iphone 5 is hetzelfde als de nl versie. Alleen de oplaadstekker is anders.
paulus811
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan ik hieruit opmerken dan 4G ook mogelijk is?
Als het een CDMA toestel is werkt hij niet in het Europese GSM netwerk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is precies t zelfde als een Europese versie, verschil is de oplaadstekker. En er zit geen garantie op binnen Europa. Verder moet je kijken dat je geen simlock erop hebt.