Wat kan iemand zien als hij mijn Apple id code heeft?

Ik heb mijn oude iPhone aan iemand gegeven. Deze persoon heeft later een nieuwe gekocht. Omdat deze persoon met app's uit haar oude iPhone door wilde gaan vroeg zij mijn Apple id code. Deze heb ik gegeven. Kan deze persoon nu privé dingen van mij zien? Zoals mijn aangeschafte app's bijvoorbeeld? Ik maak geen gebruik van iCloud.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Antwoorden (1)

Ja deze persoon kan al de apps die je ooit met dat account hebt gedownload zien in de appstore.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
Als je op dit moment zelf een iphone of ander mac device hebt en je gebruikt hetzelfde id dat zou ze ook de icloud wel aan kunnen zetten.
Bedenk dat gaat op voor alles wat je over alle devices doet
zodat ze alles van je kan zien wat je op de jouw iphone doet
adresssen telefoon nummer ed
dit geld dus ook voor itunes op windows.
ik vermoed dat er geen sprake is van foute opzet
maar jouw account is van jouw en nu deel je het.
ook je muziek en alles kan ze zien.
ze zal toch op haar eigen apple id haar eigen apps moeten kopen Wat wel mogelijk is is dat ze als ze de apps die ze wilde hebben weer op haar iphone heeft dat je daarna je wachtwoord veranderd.
Deze apps blijven dan wel werken maar ze kan ze er niet meer af gooien en deze worden dan ook niet in haar eigen apple id aankoop lijst aan gegeven. en zijn dus in principe ook niet meer terug te zetten Ze kan het allerbeste haar eigen apple id nemen en haar eigen aankopen doen je heb haar al de iphone gegeven en niet alle ander aankopen lijkt mij.
ze is in principe instaat om jouw apple id op haar naam te zetten zodat jij al je apps kwijt bent.
dus het is niet verstandig om dat zo te laten. Verander als eerste stap je wachtwoord van je apple ID voordat zij dat doet. (per ongeluk)
want anders zou jouw device wel een de melding kunnen geven dat je ww voor je apple id niet meer klopt verwijder daarna haar iphone uit de lijst van vertrouwde devices
op deze manier komt haar iphone vrij voor een andere apple id op deze manier is de iphone vrij voor haar eigen gekocht apps.
en haar eigen backup etc