Waarom trilt mijn samsung galaxy s4 random?

Hoi,

ik heb een Samsung Galaxy S4. Ook al heb ik mijn geluid uitstaan, hij trilt random, ik krijg niks binnen (bericht, WhatsApp enz.). Ik heb 'slim melden' al uit gezegd, ik heb al vaak op internet gekeken maar het helpt allemaal niet. Het is erg vervelend want als ik in de les zit en mijn mobiel trilt steeds word hij afgepakt.

Groetjes :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
3.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt hem ook een keer helemaal uitzetten, en dan de batterij eruit halen. Misschien dat dat helpt!

Antwoorden (1)

Dit kan veroorzaakt worden door een 'foute' app. Ik raad je aan de Zapper Task Killer (onderdeel van Lookout) te installeren. Deze pakt dit soort apps aan en kan het probleem oplossen.

Ik hoor graag of dit werkt :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb geprobeerd de app te downloaden. Dit heeft helaas niet geholpen :( mijn mobiel trilt nog steeds.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik herken dit en deze app werkt perfect