Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gaat het goed als iemand mij toevoegt op whatsapp als ik offline ben?

Hallo allemaal

Ik heb whatsapp, ik heb alleen niet altijd en overal internet. Als ik iemand mijn nummer geef terwijl ik offline ben en diegene mij vervolgens meteen toevoegt en tegen mij praat, krijg ik dit dan te zien als ik vervolgens online kom?

Ik weet dat ik wel berichten krijg als ik online kom van personen waar ik al een gesprek mee heb, maar werkt het ook bij de 'aller eerste keer'?

En als het niet wertk, krijgt de ander daarvan dan een melding? Of gaat hij/zij er van uit dat ik het gewoon ontvangen heb, terwijl dat misschien niet zo is?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
784

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan krijg je gewoon de berichten binnen zodra jij online komt.
Dit had ik laatst ook met iemand van mijn werk die mij een berichtje stuurde, die zag ik gewoon zodra ik thuis was.

De andere persoon ziet dan gewoon een vinkje dat het verstuurd is, maar niet de 2 vinkjes dat het ontvangen/gelezen is.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Het antwoord is ja,

Je ontvangt ieder bericht, van een nieuw contact persoon of niet, zodra je internetverbinding hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding