wat moet ik doen om mijn mobiel normaal te laten opstarten?

ik heb een samsung galaxy S2 van T-mobile, hij deed het altijd goed maar ineens start hij niet goed op.
als ik hem aan doe, komt er T-mobile in beeld te staan, dat is normaal, en dan heel groot S2, ook normaal. maar daarna gaat hij weer naar het T-mobile beeld en zo steeds verder... hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Sluit hem aan op je computer (als je die hebt) en druk alle 2 de knoppen in. Had ik ook met mijn iPad die bleef haken en het hielp. Als dat niet helpt gewoon even naar de winkel gaan en hulp vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Hij doet het weer!

Andere antwoorden (1)

Het helpt vaak om de aan/uit-knop minimaal 10 tot 15 seconden ingedrukt te houden (als het toestel al aan staat). Zo niet, check dan eens voor een softwareupdate via je computer.