Welke Telefoon is beter Nokia of Lg?

Hey hey ik wil vandaag een Telefoon kopen en ik kan niet kiezen tussen LG Optimus L3 en Nokia Asha 302 de prijs is het zelfde ( bij de kijkshop) wie kan me helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zou gaan voor de LG Optimus daar deze op Android loopt. Daar zijn toch meer Apps voor te krijgen dan het huis-tuin-en-keuken Operating System van Nokia.

http://www.gsmarena.com/nokia_asha_302-4546.php
http://www.gsmarena.com/lg_optimus_l3_e400-4461.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het aanbod voor de Android markt is veel groter. Zo kan je bijv de NS-app of de AH-app wel op een Android toestel krijgen maar niet op de Nokia. Qua batterijduur: de Nokia heeft een iets langere standby-tijd maar een kortere spreektijd in vergelijking met de LG.

Andere antwoorden (2)

van alle telefoonmerken is nokia het meest klantvriendelijk, alleen om die reden al zou ik nokia kiezen.
als de telefoons verder hetzelfde zijn, is de keus niet moeilijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de LG kan je veel apps downloaden en op de Nokia niet. Maar Nokia werkt beter en is makkelijken te bedienen!