Ik heb een iPhone 3G uit Amerika waar kan ik deze simlock vrij laten maken en wat kost het? De wifi van de iPhone werkt niet is kapot

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

je kan hem jailbreaken(gratis) dan kan je elke simkaart er in doen die je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem zelf jailbreaken, maar als je een leek bent zou ik het laten doen dan weet je zeker dat t goed gaat.
Meestal vragen ze daar zo'n 25 euro voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon 30 minuten met iTunes verbinden, als het goed is is hij dan geunlocked dat deed hij bij mij tenminste