Hoe kan ik de letters ingeven van de unlock-code voor een Nokia 3310?

Hallo,
Ik heb een unlock-code met letters erin om in te voeren op een Nokia 3310...maar weet niet hoe ik die letters kan invoeren aangezien ik dan de cijfers krijg. Moet de "p" hebben maar krijg dan de "7" bijvoorbeeld.
Zal waarschijnlijk niet zo moeilijk zijn..maar ik kom er niet aan uit ;-)
Iemand die het weet?
Dank alvast,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
3.5K

Antwoorden (1)

Uit mijn hoofd, want het is al een tijdje geleden, kun je met # (rechts onder?!) de betekenis veranderen, dit zie je dan rechts boven volgens mij ook gebeuren.
Wel heel klein!!
Weet niet meer of je 1,2 of 3 x ofzo moet drukken, moet je even proberen.

Anders nog een optie:
de 7 wat langer ingedrukt houden tot hij overspringt in letter en dan wellicht dubbel klikken om een letter verder te gaan?

Succes!