hoe jailbraik je iphone 4 ios7?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet moeilijk om een iPhone te Jailbreaken, het enige wat je nodig hebt is een Computer waarop iTunes staat en een Jailbreakprogramma. Hiervoor kan je het beste:"evasi0n 7"gebruiken.
Het beste voordat je je iDevice gaat Jailbreaken kan je een Backup ervan maken mocht er iets fout gaan. Verder start je het programma gewoon op en volg je de stappen. -Bas
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk kan dat nog niet omdat bij elke versie van ios betere beveiliging word gemaakt dus dubbel zo moeilijk

Antwoorden (2)

ga naar www.freedproductions.nl daarna naar downloads en klik op evasi0n ios 7 dat is een super makkelijke jailbreak zelfs iemand van tien zou het kunnen

Let Op ! jailbreaken is illegaal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi Armenia,

Jailbreaken is gewoon legaal in nederland, zolang je maar legale tweaks installeert.
Je kan hem jailbreaken via http://www.evasi0n.com, dubbel tik op z'n snelkoppeling en volg de stappen.

LET OP!!!:
Maak een backup vooraf en koppel hem tijden het jailbreaken niet af!!!!!