Hoe kan ik fotos, muziek en contacten van een telefoon afhalen als de display kapot is?

Het gaat hier om een Samsung Galaxy Fame.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je kunt gegevens synchroniseren met Samsung Kies. Vanaf je pc maak je zo een back-up van de gegevens op je telefoon.
Als je gebruik maakte van een Google-account, heb je kans dat je gegevens ook al zijn opgeslagen in de cloud. Je contacten zou je via Gmail moeten kunnen zien. Foto's kunnen zijn opgelsagen in Google+. Foto's en muziek zou je in principe ook gewoon via de usb-kabel moeten kunnen benaderen.
bamibal
10 jaar geleden
Dat kan inderdaad, namelijk door het Resetten naar de fabrieksinstellingen. Dit is weliswaar via het menu bereikbaar, maar mogelijkerwijs zit er ergens een resetpinnetje die je kunt indrukken met een naald/kopspeld. Dit kun je nagaan in de handleiding van je telefoon, of eventueel via internet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik lees net dat je ook zo'n "reset" kunt uitvoeren door het tegelijkertijd drukken van de volgende knoppen op je telefoon:

Volume Omhoog + Home-knop + Power-knop (aan-uit-knop).

Als je die een paar tellen tegelijkertijd indrukt/vasthoudt, dan zal de telefoon geluid gaan maken om aan te geven dat hij reset en opnieuw opstart. Hij is dan helemaal schoon!

Zie ook dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Uj_Q-mTNpjM