Hoe activeer ik weer mijn whatsapp?

Ik heb pas Whatsapp geinstalleerd. Ik had veel mensen een bericht gestuurd met de inhoud dat ik Whatsapp heb. Mijn nummer is nu geblokt door Whatsapp omdat ik me zogenaamd niet aan de regels heb gehouden. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Contact opnemen met whatsapp

Antwoorden (1)

Ik citeer van WhatsApp.com:
"Als je vindt dat je account onterecht is gedeactiveerd, stuur ons dan een e-mail en we zullen dan je geval bekijken."

Het e-mail adres om contact op te nemen met WhatsApp is: support@whatsapp.com (ik neem aan dat je de mail in het Engels moet schrijven).