Hoe kun je vanuit België een smartphone met Belgisch nummer bellen in de USA (verblijvende in California)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
moet vaak worden 011 gekozen in plaats daarvan 00 uit de Verenigde Staten. Echter, de kosten zijn erg hoog. In TravelFon.NL vindt u ook lokale kaarten, waar u kunt onbeperkt bellen naar België. https://www.travelfon.nl/sim-kaarten-usa/

Antwoorden (2)

Als het een Belgisch nummer is moet je gewoon dit nummer bellen,het doet er niet toe waar de ontvanger zich bevind want je zou kunnen stellen dat je dit in feite niet kan weten.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste, bedankt voor het antwoord. Dus ik veronderstel dat je dus ook niet het Belgisch landnummer moet invoeren. Dank u voor een reactie.
fremar
10 jaar geleden
nee geen landnummer,zo bel ik toch regelmatig naar mijn dochter in het buitenland.
fremar
10 jaar geleden
Voor de Nederlanders hier,ik ben Belg en woon ook in België
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Pat52
Het is verstandig al je nummers vooraf te laten gaan door +32 en de 0 van de 06 weg te laten. Als je bijvoorbeeld nummer 0612345678 in je lijst hebt staan, maak je er +32612345678 van.
Voordeel?
Dan kan je al je telefoonnummers óók zonder iets te veranderen of toe te voegen in het buitenland gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt iedereen voor de informatie.
Vanuit het buitenland naar een ander land bellen dien je altijd eerst het landnummer in te voeren en daarna pas het normale nummer.
Landnummer Belgie is 0032 of +32
Sommige smartphone's maken zelf al deze vertaalslag in uw contactenlijst.
Maar ga er maar niet vanuit.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Landnummer