Hoe moet ik internet sneller maken op de htc hd2 met android?

Ik heb net cyanmog 10.2 v2.7 op mijn htc hd2 gezet. Alles doet het goed, behalve de wifi die heel erg sloom is en alleen heel even snel is als ik hem uit doe en dan weer aan. Het enige verschil wat ik heb met de dingen die ze eisen is dat ik een class 4 ipv class 6 of 10 sd card heb.

De enige partitie die ik heb gemaakt is de 1e van 2 gb

Weet iemand hoe ik het kan verbeteren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je internet snelheid ligt niet specifiek aan het apparaat dat je gebruikt om op internet te komen . Maar het kan ook liggen aan je router/modem zelf. je router/modem heeft dan een teveel geheugen aan cache besteed , en je internet dus langzaam word.
Om dit op te lossen: Ga naar je modem/router kijk goed naar een klein knopje / gaatje in je router aan achterkant of onderkant. Probeer dan met een naald of iets anders duns dat knopje in te drukken. je moet hem wel ingedrukt houden anders doet hij niks. zodra je hem lang geneog in hebt gedrukt , zal je router/modem voor een paar seconden uitvallen. oftewel, de :’reset’ dat duurdt even.
als hij weer is opgestart, werkt hij weer . :D