Krijg steeds foutcodes 1013, 1015, 3194 bij het herstellen van me iphone 4 (4.2.1 custom firmware)

Hosts en alles aangepast maar niks werkt. Ik kan ook niet updaten naar de laatste versie (zonder jailbreak). Iemand een idee? Het gaat om een gejailbreakte iphone 4 met 4.2.1 custom firmware erop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik heb precies hetzelfde gehad! Je moet als je MAC gebruikt Mac OSX Lion installeren, en als je Windows hebt Windows 7 ULTIMATE.

Als dit niet werkt moet je op 'meer info klikken'