Mijn iphone wordt steeds slomer en hangt heel vaak vast, wat kan ik hiertegen doen?

Ik heb m al 1,5 jaar. Maar hij wordt nu dus best sloom en hapert heel vaak. Ik heb al heel veel foto's verwijdert en ik sluit ook altijd de apps af door dubbel op de homebutton te klikken. En ik heb ook genoeg Gb vrij enzo, maar wat zou ik kunnen doen om mijn telefoon sneller te maken!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Fabrieks reset, alles eraf gooien en helemaal opnieuw laten instaleren. Daar wordt die weer een stuk sneller van. Als ECHT ALLES er af is, voelt die in ieder geval weer even als nieuw. Gewoon foto's er af gooien werkt niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt, heb ik laatst namelijk gedaan!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vergeet ook niet om regelmatig je telefoon opnieuw te rebooten (aan en uit zetten)