ik heb een s2 plus maar na zoeken ben ik erachter gekomen dat hij france is en ik heb ook nog geen update naar 4.2.2 ontavngen gaat dan wel gebeuren ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dan zou je moeten wachten tot dat Frankrijk de updates binnenkrijgt.
Immers de updates worden in fases uitgerold.
Daar die van jou gezien wordt als zijnde een Frans toestel moet je dus wachten tot die van jou/Frankrijk aan de beurt is.
Je kan hem natuurlijk ook handmatig flashen naar 4.2.2 met Odin
Hoe dat in zijn werk gaat staat ook hier in goeie vraag ( heb namelijk zelf het antwoord al diverse keren gegeven, dus zou zeggen gebruik de zoekfunctie ),
maar staat ook wel beschreven in de diverse fora.
Zoals Androidworld, Xda Developers enz enz.

Je moet dan wel handmatig de goede firmware opzoeken.
Deze kan je hier vinden.
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9105