waar kan ik Gsm's onderdelen vinden om te kopen?

Dag
weet iemand waar kan ik gsm's onderdelen vinden om te kopen? b.v een website of een winkel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nou het licht er aan waar je woont.
In Utrecht bijvoorbeeld is het vooral bij turkte telefoon winkels voor heel goed koop.
Misschien ook waar jij woont. Want ik weer dat veel Turken zulke winkels hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ebay is de plaats bij uitstek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor zover ik weet, kan je ze op www.phonedokter.nl bestellen. Ze kunnen het ook per post naar je opsturen.

Succes