Wat is het verschil tussen de samsung galaxy young en de samsung galaxy fame?

ik ben benieuwd naar jullie antwoord. Ik heb zelf de young en de fame is 20 euro duurder maar wat is eigenlijk het verschil?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Even op een rijtje de verschillen tussen de Young en de Fame:
- fame is stoot vast (handig voor mensen die veel sporten)
- young is dual sim (handig voor mensen die vaak naar een ander land gaan)
- Fame heeft een 3,5 inch scherm terwijl de young maar 3,3 inch is (Klein maar nog wel fijn)
- Fame heeft een 5 mp camera en kan met 25 fps (frames per second wat er 1 meer is dan de young) filmen (Hoe meer mp(Mega Pixel) des te meer je telefoon achteraf kan inzoomen/uitvergroten)
- young heeft meer werkgeheugen (vooral handig als je gaat gamen op je telefoon)
- Young is lichter (misschien niet direct merkbaar, pas op het moment dat je gaat vergelijken merk je het)

Conclusie,
Beide zijn het zeker geen slechte telefoons voor beginners of mensen die geen fortuin (in tegenstelling tot mij) aan hun telefoon willen besteden.

De young is een werkpaard. We moeten voornamelijk apps kunnen draaien. Het gaat vooral om de echte functionaliteit. We moeten kunnen bellen, en apps kunnen draaien zonder dat we stil moeten staan om na te denken. De gebruikers van de Young kunnen zowel jong als oud zijn maar, zijn vooral nieuw in het geheel.

De Fame is voor mensen die wat wilder zijn. Vaak merk je dat deze mensen voornamelijk bezig zijn met de social media. En hiervoor hoeven we niet veel na te denken. Maar we moeten natuurlijk wel alles kunnen delen. En dat doen we door foto's. We kunnen dan wel helemaal achterin staan maar onze weg naar voren drammen kan ook. Daarbij kan je trouwe ros nog wel eens uit je handen vallen. Geen probleem! De Fame blijft werken. En als je dan in de menigte staat moet je de sluiters knop natuurlijk makkelijk kunnen raken. Hier is natuurlijk het 3,5 inch scherm helemaal in zijn element.

Ik kan natuurlijk wel nog meer verkoop verhalen ophangen maar daar schieten we niets mee op. De verschillen zijn genoemd. Als je een advies wilt voor welke het beste bij jou past zul je me toch echt meer over je zelf en je verwachtingen van je telefoontje vertellen.

Grtz..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord