Van wie kan het nummer 05000(0) zijn, ik werd door ze gebeld en ze zeiden iets van British en scotland?

Het was iemand die alleen Engels sprak, op de achtergrond hoorde ik nog veel meer mensen praten. En ik heb niet de woorden computer gehoord, het waren waarschijnlijk dus niet mensen die mijn computer willen hacken. Maar weet iemand iets want ik heb het al opgezocht maar ik kon niks vinden, vandaar dat ik deze misschien een beetje ongepaste vraag hier stel.

Ik weet niet zeker of het nummer 05000 was of 050000.
Alvast bedankt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry voor het stellen in overig ik weet geen andere categorie die erbij past. Als je het wel weet graag reactie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat is weer van een of ander call centre die proberen je iets te verkopen of je persoonlijke gegevens afhandig te maken, zodat ze je rekening kunnen leeghalen of je op een ander manier financieel klem kunnen zetten of illegaal gebruik gaan maken van je computer of roep maar iets illegaals. Nooit reageren dus.
Laats had ik ook van die telefoontjes, toen zei ze dat ze uit Zwitserland belde ( dat klinkt veilig dus), maar je kan er vrijwel zeker van zijn dat het uit een lage lonen land komt zoals India.
Als je nummerherkenning hebt en je ziet dit soort nummers, negeren.