Is mijn mobiele telefoon Samsung S2 i-9100 geschikt voor 4G?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, antwoord is duidelijk

Het beste antwoord

Nee, daarvoor moet je een Galaxy Note 3, Nexus 4, HTC One, iPhone of één van de andere high-end producten voor hebben. De telefoon blijft overigens wel gewoon werken hoor, ook het internet, maar je zal geen gebruik kunnen maken van de hogere snelheden die 4G biedt.