Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Goede tekst voor de Voicemail?

Ik wil mijn voicemail opnieuw inspreken, ik wil geen humor teksten maar net en zakelijk, kan iemand mij aan goede teksten helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
10.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

het spijt me,
ik ben er even niet
zou u later eens willen terugbellen?
danku en nog een fijne dag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo, dit is de voicemail van aritocat. Ik kan momenteel uw oproep niet beantwoorden. Laat een boodschap achter na de pieptoon en ik bel u terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo, dit is de voicemail van (naam), ik ben er even niet maar als je na de piep je naam en telefoonnummer inspreekt, dan bel ik je zo snel mogelijk terug.

makkelijk en efficiënt

gr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"zo snel mogelijk" moet je echt nooit zeggen op je voicemail, tenzij je ook altijd echt direct terug belt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ik zou het tutoyeren ook even weglaten en gewoon netjes de u-vorm gebruiken bij een zakelijke voicemail.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, niemand zegt dat 'zo snel mogelijk' ook echt direct is. Want misschien is het direct niet mogelijk!
'Dit is de voicemail van Aristocat. Op dit moment ben ik niet bereikbaar. Na de toon kunt u een bericht inspreken, dan bel ik u zo snel mogelijk terug.'

Dat is netjes en duidelijk. Eventueel kan je aangeven dat iemand ook een SMS of email kan sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
U bent verbonden met de voicemail van .... Momenteel ben ik niet bereikbaar. U kunt een boodschap met uw naam en telefoonnummer achterlaten. Zodra het mogelijk is bel ik u terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo, u bent verbonden met de voicemail van Aristocat. Ik kan u momenteel niet te woord staan. Probeert u het later nog eens of spreek een boodschap in na de toon. Dank u wel.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Kijk hier nog 26 meningen.!

http://www.goeievraag.nl/vraag/leuke-zin-zeggen-voicemail.29443

http://www.goeievraag.nl/vraag/goede-manier-voicemail-spreken.37483
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
goedendag ,U luistert naar de voicemail van aristocat ,ik kan op dit moment u niet te woord staan. Wilt U na de pieptoon een boodschap in spreken? Dan bel ik je zo snel mogelijk terug.piiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeep
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goedendag,
dit is de voicemail van ....
als het dringent is laat dan een nummer achter
dan bel k je zo snel als mogelijk terug
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goedendag, dit is de voicemail van ..., ik ben op het moment niet bereikbaar. U kunt na de piep uw naam, telefoonnummer en reden van het bellen in spreken of het later nog eens proberen. Ik ben het best bereikbaar tussen (16-18)... piep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mijn zoon heeft, korter en zakelijker kan bijna niet:

Hallo, met ....
Na de piep!

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is in ieder geval niet on-netjes....-:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding