Ik kan geen filmpjes meer bekijken op iphone 4. Als ik op play druk dan valt hij terug naar stop. Wie heeft hiervoor de oplossing?

Eigen gemaakte filmpjes op iphone kan ik wel afspelen, maar alle filmpjes die ik op internet zie of binnen krijg willen niet afspelen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Volgens mij is je verbinding gewoon te traag of loopt je verbinding vast wanneer je filmpjes afspeelt via internet.

Het kan duiden op:
- Een stukke internet router thuis (herstart die eens)
- Een data-abonnement waarvan je datalimiet is bereikt (wacht tot begin van de nieuwe maand)
- Een stukke WiFi of 3G chip in je telefoon (verander eens van verbinding)

Dat laatste lijkt me het minst waarschijnlijk.