Is het mogelijk om op de computer al een afspeellijst voor de Samsung Galaxy S2 te maken?

Als ik nu een nummer (mp3) op de Samsung Galaxy S2 toevoeg komt hij in de lange lijst met andere nummers te staan. Vervolgens kan ik zelf hem toevoegen aan een afspeellijst. Maar is het ook mogelijk om op de computer al aparte afspeellijsten te maken (en te zorgen dat deze afspeellijsten ook op mijn telefoon komen)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja, dit is mogelijk, en nog heel simpel ook; maak een map met de naam voor de afspeellijst en zet de nummers in die map.
Die map zal bij albums als een album komen te staan.