Waar verkopen ze hoesjes voor de alcatel one touch 918D?

Ik kan nergens mooie/leuwke hoesjes voor mijn telefoon vinden!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Internet of "de turk" (even voor de zekerheid, niet racistisch bedoeld).

Met de turk bedoel ik een winkeltje (wat in 9/10 gevallen) van allochtonen is. Bijna elke stad heeft wel zo'n winkel in een zijstraatje ofzo. (Arnhem bijvoorbeeld heeft er zelfs meer). Het grootste assortiment aan hoesjes etc. Je kunt je telefoon niet opnoemen of hij heeft er wel een aantal (leuke) hoesjes voor.

Kijk ook eens bij mijn bron.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kijk op de marktplaats
Je kunt ze bijvoorbeeld bestellen op Ebay. Vaak vind je ook wel universele hoesjes bij Action en andere warenhuizen.
Soms komt de afmeting van een ander merk/type ongeveer overeen met de afmetingen van jouw toestel. Je kunt dan een hoesje kopen wat eigenlijk bedoeld is voor een ander populair merk wat ook passend is voor jouw toestel. Let bij aankoop op de afmetingen van je toestel: 112 x 58,6 x 12,1 millimeter.