Is een gsm abonnement horende bij een tablet gelijktijdig in een simlock vrije GSM te gebruiken?

Als ik een Samsung Galaxy Tab3 8.0 4G i.c.m. Tele2 SmartMix 2 jaar (300 minuten en 1500MB internetbundel) neem, kan ik die 300 minuten dan ook in mijn huidige mobiel gebruiken? Bellen met een tablet lijkt me niet zo handig. Werkt het Tele2 simkaartje alleen met de tablet of ook in een telefoon? Dan zou ik met 1 abonnement klaar zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Zeker, de simlock hoort bij een apparaat, niet bij een simkaart.

Bij de meeste providers kun je ook een tweede simkaart bestellen. Helaas is dat bij Telfort alleen voor zakelijke gebruikers.
http://goo.gl/7upNpG

Bij KPN en Vodafone bijv. kun je ook als particulier een tweede kaart bestellen voor rond 30-40 euro

* er werkt altijd maar 1 apparaat met een simkaart. Het tweede apparaat moet zijn uitegeschakeld.

Toegevoegd na 11 uur:
Zeker kun je prima de kaart in een ander apparaat plaatsen.
Mits je geen verschil hebt in de kaart. Micro-normale simkaart.
dat probleem heb ik namelijk.

Overstappen naar een andere provider met behoud van nummer kan natuurlijk ook altijd.

Zo te zien biedt tele2 ook alleen duosim aan aan zakelijke gebruikers.

Misschien helpt het als je zegt:
ik ben particulier, en als ik geen tweede kaart krijg, ben ik volgend jaar geen klant meer :)