Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan geen foto meer uploaden op facebook via me sony xperia, hoe kan dit?

Ik heb vanmorgen me hele telefoon terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen. Hiervoor kon ik via me album een foto openen en dan rechts bovenin op het delen logo klikken en dan op facebook. Maar nu krijg ik dan elke keer dat ik iets moet acepeteren en als ik dat doe dan flipt alles weg en krijg ik de melding 'fout, probeer het later opnieuw' ik heb het dus al een paar keer geprobeerd. Heb ook ook al alle cache verwijderd van facebook app maar helpt niets. Ook heb ik me telefoon al opnieuw opgestart.
Kan iemand me helpen hiermee?
Kan nog wel gewoon op facebook en via die link een foto uploaden maar dat andere is makkelijker.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
849

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik had hier ook last op mijn Sony Xperia. Heb je wel al de laatste update gedownload? Bij mij ging het opeens weg, ( ik denk door een update ) Maar wat je altijd kan proberen is via Facebook foto's te pakken.. Misschien werkt dit wel. Laat het maar even weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou ik heb na jou antwoord even me facebook via de app store verwijderd en daarna opnieuw bijgewerkt en idd nu werkt het weer! Super bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding