Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag een i phone 4s 16GB wit , maar dan wel rond de 250 euro . Waar kan ik die vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
876
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4s? 16gb? Ergens op marktplaats die halfstuk is voor die prijs

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou wachten tot de iPhone 5S uitkomt, dan zakken meestal de prijzen van de wat oudere iPhones i.c.m. abonnement, maar ook op marktplaats omdat heel veel mensen hun oude iPhone verkopen om een nieuwe te halen. Voor abonnementen zou je kunnen kijken op www.gsmplaneet.nl en voor tweedehands op marktplaats.nl, tweedehands.net maar een goeie is ook vaak facebookgroepen. Als je op facebook tweedehands of marktplaats schrijft kom je leuke groepen tegen waar heel veel dingen worden aangeboden.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor deze prijs zul je het toestel iig niet nieuw vinden via een legitiem kanaal. Dus je zult je moeten richten op 2e hands opties (ebay, marktsplaats, verkoopsecties van verschillende fora). Persoonlijk raad ik je aan om te kijken naar een andere optie op basis van Android of Windows Phone. Die hebben in deze prijsklasse best leuke opties die ook nog eens betere specificaties bieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding