Waar moet je zijn bij Packard Bell om je MP4 speler te repareren ?

In den Bosch of Wijchen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Gewoon bij de zaak waar je hem gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult ze het beste eerst kunnen bellen, dan zullen zij je wel instructies geven over waar je het eventueel naar toe kunt sturen. Hieronder de telefoonnummers. Ik weet niet of het product binnen of buiten de garantie valt, of dat je beter het ondersteuningsnummer voor MP3 kunt bellen:

Technische problemen
* Customer Contact Center
Binnen de garantie: 0900 - 202 51 17 (€ 0,15)

Buiten de garantie: 0900 - 202 05 15 (€ 0,45)

Ondersteuning voor MP3, DVD spelers/recorders, GPS Navigatie systemen, Externe Hardeschijven, en PixScape:
0900 - 202 29 25 (€ 0,05)

Openingstijden:
Van maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00,
Wvrijdag : 9:00 tot 16:00, zaterdag en zondag: gesloten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw leverancier van je product weet waar je moet zijn voor afhandeling van je klachten. Helaas komt het maar al te vaak voor dat je leverancier je doorverwijst naar de dealer of importeur om er zelf maar vanaf te zijn. Maar...
Je kan en mag je leverancier verantwoordelijk stellen voor de duurzaaamheid en deugdelijkheid van het product dat hij/zij heeft geleverd. Ook mag je van je leverancier verwachten dat hij/zij het product binnen de grenzen van redelijkheid (14 dagen) repareert. Kan je leverancier niet aan deze verplichting voldoen dan is hij/zij verplicht om een gelijkwaardig product te leveren.