Heeft Packard Bell een vaste nummer in plaats van 0900 nummer ?

Zo, ja welke nummer dan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Een 0900-nummer is een vast nummer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoek op google naar: 0900 alternatief packard bell.
maar ik heb ook een keer hun normale nummer gebeld en ze verwijzen je door naar het 0900 nummer. dus je heb er niks aan

Toegevoegd na 4 minuten:
begin eens bij vraagalex.nl

Toegevoegd na 1 week:
het telefoonnummer is: 024 6489945
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier heb een vaste nr.
http://www.nieuwsbank.nl/_payment/order/1242568960/inp/2001/03/16/Q044.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een 0900-nummer verwijst altijd door naar een 'gewoon' netnummer. Het nummer van Packard Bell is 024 6489945.
Je komt dan op dezelfde plek terecht alsof je gewoon het 0900-nummer belt, maar dan voor het gewone tarief.

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die hebben ze niet, wel is op hetzelfde adres ook Acer gevestigigrd. En anders mailen, en vragen of ze jou bellen omdat je geen 0900 nummers kunt bellen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bel 1 maal het 0900 nummer, geef aan dat je vaak in het buitenland bent en ze dan ook wil bereiken. op welk nummer dat kan.

0900 nr's zijn niet te bellen vanuit het buitenland, ze zullen je dus een 'vast' nummer moeten geven. elk fatsoenlijk bedrijf heeft dat.