Is dit abbonement een lease contract of mag ik mijn telefoon na het abbonement toch houden?

Ik wil via deze site een htc one mini kopen met abbonement:
Tele 2 100 bel/sms + 500 MB (24 maanden) -> 20 per maand + eenmalige kosten

https://www.gsmwijzer.nl/tele2/smartmix-2-jaar/htc/one-mini?bb=&gsm_bundle_id=2180&internet=168&music=&mutual=&product_version_id=1311&sms=&voice=

Mag ik de telefoon houden na 24 maanden? Of moet ik hem inleveren? (is het een lease contract?)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het staat -vind ik- niet duidelijk op de site.

Wel is ergens te lezen daar:
"Kan ik een nieuwe gratis mobiele telefoon nemen wanneer ik mijn abonnement vernieuw/ verleng?

Een contractvernieuwing of contractverlenging met nieuwe gratis GSM kunt u ook weer 2 maanden voordat uw contractstermijn afloopt aanvragen (bij T-Mobile kan dit zelfs al 3 maanden van te voren). U kunt kiezen welk toestel u erbij wilt hebben. Zodra de vernieuwing/ verlenging is goedgekeurd ontvangt u uw nieuwe mobiel, dit is vaak al binnen 3 werkdagen."

Mijn conclusie: je kunt je toestel houden na de duur van de afgesproken abonnementsperiode. Maar je kunt dan ook een nieuw toestel kiezen, tegen de voorwaarden die dan gelden.

(Nou begrijp ik niet waarom iemand na 2 jaar al een nieuw toestel zou willen hebben, ik heb jarenlang gedaan met mijn Nokia 3310 :-) Maar ik ben dan een 'laggard', zoals dat in marketingkringen heet.)
Computoon