Komt een pakketje voor 6uur verzonden morgen aan?

Een pakketje wat door de brievenbus past, is net rond half 6 verzonden, komt ie dan morgen al aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij ons niet, hier moet het voor 17.00 uur zijn gepost.

Antwoorden (1)

Op de brievenbus staat hoe laat de laatste lichting is. is dat na half 6 dan wordt het pakje nog opgehaald en vannacht verwerkt.
Als het adres goed is kun je redelijk verwachten dat het morgen bezorgd wordt