Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is prepaid internet zonder registratie mogelijk?

Is er ergens prepaid internet zonder dat je je gegevens hoeft op te geven? Dus eigenlijk anoniem internet? Zonder registratie enzo, gewoon net als prepaid beltegoed.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je, gewoon een prepaid simkaartje; die hebben tegenwoordig allemaal data.

Als je echt anoniem wil zijn, ook een aparte telefoon er bij kopen; je serienummer van je telefoon wordt ook opgeslagen, dus wisselen van simkaarten alleen is niet genoeg.
En alles contant betalen; je bankrekeningnummer is ook niet anoniem.

Als je via je computer wil internetten, dan kan je daar van die USB dingen voor kopen waar je een simkaartje in kan stoppen.

Kost wel vrij duur; 2 euro per MB las ik zo snel bij de KPN.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij niet, als je een nieuwe sim er insteek krijg je de inloggegevens voor internet pas nadat je hebt geregistreerd.
(meestal een sms met een scriptje zodat de phone zichzelf instelt.
of handmatige gegevens invoeren als het om wat oudere gsm gaat.
Zonder registratie kun je sowieso niet beltegoed voor je gewone bel kosten toevoegen.
je kan met een ongeregistreerde sim hooguit bellen tot het max van het tegoed dat er al op staat.
en natuurlijk het alleen het gratis nummer en 112 ten alle tijden
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb gister nog mijn ongeregistreerde sim opgewaardeerd. Gewoon beltegoedgekocht bij de Albert Heijn.
capthavoc
10 jaar geleden
Apart,,, is dat dan eentje met internet bundel ?
voor alleen bellen snap ik dat wel

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding